پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227670
«تور انتخاباتي» دولت براي حوزه علميه/ تلاش براي جذب راي روحانيون با اقدامات نمايشي
تاریخ انتشار : 1395/11/13 18:45:46
نمایش : 1776
طي روزهاي اخير بر اساس يک برنامه از پيش طراحي شده، گروهي از روحانيون براي بازديد از اقدامات دولت به برخي مناطق کشور سفر کرده‌اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نزديک شدن به ايام انتخابات، باعث شده تا طرح هاي انتخاباتي برخي جريان هاي سياسي، با سرعت بيشتري اجرايي شود.

نزديک شدن به حوزه هاي علميه و نفوذ به برخي مجامع علمي روحانيت، طرح جديدي است که چندي پيش در اتاق فکر انتخاباتي دولت مورد تاکيد قرار گرفته و ساختار هاي اجرايي آن نيز به مشخص شده است.

بر مبناي اين طرح که به محوريت «مرکز ارتباطات دولت و روحانيت» در حال اجراست، ارکان مختلف دولت در زمينه هاي اقتصادي و اجتماعي بايد با روحانيون حوزه علميه سراسر کشور و به ويژه حوزه علميه قم ارتباطات گرفته و هماهنگي لازم براي بازديد اين قشر از اقدامات دولت را فراهم کنند.

اجرا کنندگان اين طرح قرار است روحانيون و اساتيد حوزه هاي علميه را در گروه هاي مختلف به ديدن پروژه هايي که برخي از آنها در دولت فعلي انجام شده برده و ضمن تبليغ براي دولت، در آستانه انتخابات حمايت اين قشر را جذب کنند.

در راستاي اين طرح، چندي پيش 20 نفر از اساتيد حوزه علميه قم با هماهنگي مرکز ارتباطات دولت و روحانيت، به منطقه ويژه پارس جنوي (عسلويه) سفر کرده تا از اقدامات دولت يازدهم در اين منطقه ديدن کنند، در حالي که بخش اعظمي از اين پروژه در دولت هاي قبلي تکميل و بهره برداري شده است.

شنيده شده که بر مبناي اين طرح قرار است ارتباطات گسترده اي نيز با برخي اساتيد شاخص حوزه هاي علميه در آستانه انتخابات برقرار و حمايت آنها نسبت به دولت يازدهم جلب شود و برخي جريان هاي خاص سياسي وابسته به روحانيت نيز در راستاي تکميل شدن اين پازل طراحي شده تلاش مي کنند.

اين اقدامات باعث شده تا برخي طلاب حوزه هاي علميه نسبت اين اقدام دولت انتقاد کرده و آنرا تلاشي براي جذب راي در آستانه انتخابات رياست جمهوري تلقي کنند.


خبرگزاري فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html